Post by suppmorrspilunmut on Feb 21, 2022 6:58:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange penge ▞▞▞
▞▞▞ Rush 2022 version ▞▞▞
dette spil er så underholdende, at jeg og mine kusiner spiller det hver dag, men der er en ting, der plager mig, skærmen ryster nogle gange midt i en løbetur, men jeg lever stadig dette spil 💖
Spillet er så sjovt. Jeg har ledt efter bilspil, der er svære, og dette er et. Jeg elsker spil, der er svære og holder mig inde ved at gøre det så hurtigt og actionfyldt. Dette vil helt sikkert være et af de første spil, jeg spiller i bilen, når jeg keder mig.
Sjovt, men inden for 10 minutter indså jeg, at jeg er sur på det. Afinstalleret. Ville ønske det ville bremse lidt... som hvis en eller anden bozo (som mig) ikke kan fuldføre et niveau, så sænk det ned for at give dem en snebolds chance i helvede.
Jeg kan godt lide formålet med Rush, men det er for hurtigt. Sænk det lidt, og jeg vil elske det meget.Redigering: Musikken er meget kompliceret og irriterende, så skift venligst disse funktioner. Gør dette, og jeg vil helt sikkert anbefale dette som en af de bedste spil nogensinde spillet
Jeg plejede at elske denne app på grund af, at den var fuldstændig reklamefri og praktisk at spille uden forstyrrelser, men den har mistet sin charme nu. Det har den værste form for indtægtsgenerering, hvor 30 minutter lange annoncer bryder tempoet i spillet efter hver 5 afspilninger og derefter automatisk dirigerer til google play på egen hånd! Det er patetisk og får mig bogstaveligt talt til at miste roen. Hvad er dette? Andre spil-apps gør det ikke, og det værste er, at det har gjort det hele om annoncer og mindre om spillet. Mangler er flere!
Det er meget svært at spille, men rart, plz gør dette spil nemt
Kameraet er alt for tæt på bolden, du tror, du er gået forbi en forhindring for at skifte bane, og du eksploderer. Oven i det begynder spillet virkelig at halte efter 40 og er næsten umuligt efter 50. Og valutaen tager alt for lang tid at indsamle, og jeg er ikke engang sikker på, hvor den fortæller dig, hvor mange ædelstene du har
Du river mig af
Det er forfærdeligt. Jeg anbefaler, at du ikke spiller det!!!!!!!! Den vil så gerne have mig til at barve 🤢🤮
lad mig få det på det rene. dette spil er utroligt. vidunderlig grafik, ret underholdende og får dig ikke til at bruge alle dine penge på ubrugeligt skrammel, som du sandsynligvis ikke engang får brug for. bedømt 5 stjerner, klart anbefalet
Det er en meget god applikation og også kedelig, men hvis tiden går, er det en meget god applikation.
Ikke rigtig nogen annoncer, non-stop handling. Det perfekte spil
Gør det hurtigere
Dette er det sværeste spil, jeg nogensinde har prøvet, hvad med en begyndertilstand, et langsommere niveau for at lære rebene, jeg var ikke i stand til at holde 20 sekunder, min højeste score var 15, hvilket jeg var i stand til kun 1 gang ud af 20 eller deromkring spil, så frustrerende, hvad er meningen med dette dumme spil?? SLETTEDE!!!!!
Det er et fedt koncept, men at trykke på vej- og boldknapperne er simpelthen umuligt, da de ikke loader med et enkelt tryk. Indsamling af ædelstene er også lidt af et problem, da gnisten er ret stor, hvilket blokerer blokke. Jeg kan godt lide regnbueeffekten på skårene, men den mørkeblå er umulig at se og forstå, hvilket nummer du er på. Bare noget at overveje. Elsker ellers appen!
農場英雄傳奇 休閒 vys
Efter alt spillet er forbløffende. Men jeg vil gerne påpege noget ud, så når bolden går ned det gør lidt eksplosion, og det tager lidt mere tid til det at være i stand til at genstarte. Jeg håber, at dette vil pls forandringer og rewiew er preaty kedeligt, men blot at påpege det. Tak skal du have!!!!!!!!!!!!!!
Dejligt spil, der afhænger af høje mængder af kontinuerlig koncentration. Meget sjovt.
Det er sjovt, men skal tilføje mere arbejde på det
Ødelagde dette spil med alle de reklamer og halter. Spiller ikke igen
Dette spil er FANTASTISK. Jeg elsker at spille det. Virkelig vanedannende Det er, hvad jeg sagde i 2018, men spillet har ændret sig ... der er små fejl, som appen lukker og nogle gange ikke indlæses. Annoncen midt på skærmen er virkelig frustrerende.
Jeg voksede op med dette, og da jeg så det dukke op på skærmen, var jeg sååååå glad for mig og min fætter, da vi var små, vi plejede at spille det her spil hele tiden, og vi kunne aldrig få niveauet, og dette spil er sjovt
Det var meget svært at se, om jeg var i stand til at bevæge mig, og plus at du ikke kan se forbi blokkene, og til udfordring 1 var det uhyggeligt hårdt for mine venner og jeg, så det er derfor, det er en stjerne
Glitrende, fuld af annoncer og føles blind!
Dette er et dejligt spil, som jeg kan se som en rutsjebane og uden problemer
Jeg elsker, hvordan der er så mange annoncer hvert eneste sekund
Jeg kan godt lide dette spil. Det er meget interessant spil, men når jeg er i spillet kommer der annoncer.
Jeg 💜Dette spil er så godt et spil. Jeg har hovedet i det hele tiden. Jeg har ikke afsluttet mange niveauer, men det er sååå svært i starten, men efter et stykke tid får du styr på det. Ikke for mange annoncer .Jeg spiller det på ferie, i skolen, i bussen og overalt. Det er så godt, så hvis du ikke har dette spil, skal du få det. Du synes måske, det er kedeligt, men hvis du får det, vil du det. Det bedste spil nogensinde! b.t.w. der er masser af niveauer, så du kommer ikke til slutningen af niveauerne. Ligesom mig, hvis du elsker dette spil.
Det er ok, men jeg kan ikke lide det så meget, fordi udfordringerne er svære, og jeg er på udfordring 11 ud af 100, og jeg skal score mere end 65 point. Den type udfordring er måske til udfordring 70. Det fik mig også til at rase og fik mig til at skade mig selv. Opdater venligst spillet og gør gameren nemmere og udfordringerne nemmere. Tak skal du have.
Jeg har bogstaveligt talt ikke spillet i årevis, og jeg huskede dette spil og ville downloade det igen, men jeg downloadede dette spil 100 gange for at lære efter en patetisk opdatering, at det ikke engang lod mig logge på!!!!!!!!!! !!!!
Kuglen holder bare op med at bevæge sig nogle gange, og nej der er ikke noget problem med min berøring
Det er et godt spil, men det er svært
Virkelig sjovt og nyttigt at træne nogle dele af hjernen.
Hatten af for udviklerne af spillet. Det giver mig kuldegysninger til tider! Det overordnede udseende og følelsen og vigtigst af alt lydsporene gør bare spillet målløst.
Aftalt var et 5-stjernet spil nu med flere annoncer, det næsten ikke kunne spilles. Bliver ved med at gå ned nu med annoncen på startlinjen... Skuffende. Jeg kan håndtere lejlighedsvis reklame, men det her er nu bare irriterende. Tid til at afinstallere.
Dejligt midt i et spil vises annoncer 👍fantastisk
Sjovt, hårdt og vanedannende
Langt den værste app, jeg nogensinde har spillet, den er forfærdelig, du kan ikke komme forbi det første, og bolden drejer ikke i tide, jeg troede, det ville være et dejligt afslappende spil, men gæt hvad? Jeg tog så fejl. Det fejler ikke, men det går mig på nerverne. LIDER IKKE DETTE HJERTEKNUS JEG GIVER DIG EN ADVARSEL: FÅ IKKE DENNE APP langt den værste app der er at tilbyde, hvis du har det samme problem som mig, så mener du det ikke er sandt. Igen, VÆRSTE SPIL NOGENSINDE. Og for ikke at nævne annoncerne, hvert sekund!