Post by suppmorrspilunmut on Feb 21, 2022 6:40:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hunter Assassin ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hunter Assassin IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Hunter Assassin 2022 version ▞▞▞
Rakastan peliä, mutta se pysähtyy itsestään
Kaiken kaikkiaan peli on ok, se kärsii samasta kirouksesta kuin nykyaikaiset rahansiirtäjäpelit, joissa on mainoksia, siinä ei ole syvyyttä ja se vanhenee nopeasti. Katon stealth-pelin konsepti on mielenkiintoinen, ja se olisi todella voinut väärinkäyttää kosketusnäytön tuloja mielenkiintoisten pelimahdollisuuksien saamiseksi.
Hunter Assassin Action hdfa
Nautin pelistä, mutta heti kun lopetin tilaukseni, menetin kaikki tilaukseni edut, joiden olisi pitänyt kestää 31. elokuuta asti. Minulta veloitettiin tilaus viikon ajalta, ja peruin sen kuitenkin seuraavasta viikosta alkaen. se veloitti minua, mutta se ei silti antanut minulle etua tilauksesta, jonka olin jo maksanut... Harkitsen luokitukseni korjaamista, jos kehittäjä työskentelee kanssani
Loppujen lopuksi todella hyvä peli. Paitsi kärsivällisyyteni heikkeni ja lopulta poistin pelin 5 minuutissa jatkuvan mainosten huuhtelun vuoksi. jonka tiedän olevan normaalia App Store -pelissä. mutta se vie hauskuuden pois. Itse pelikonseptista pidän todella paljon. mutta mainokset vetivät minut ulos surullisesti
Kamalaa. Niin paljon mainoksia, että käytät enemmän aikaa mainosten sulkemiseen kuin pelaamiseen. Joka toinen klikkaus avaa mainoksen.
Mainokset koko ajan mobiilipelit ovat nykyään vain suuri kasa mainoksia, jotka imevät Dickiä ja saat oikean työn
pidän pelistä. Minun on vain hankittava monia helmiä, jotta voin lisätä nopeutta.
Hunter Assassin 12+. RUBY OYUN VE YAZILIM DANISMANLIK. 4,5 • 1,4 t. arviota.
Minecraft MOD APK[1.17 10] Wehe ia na mea a pau. Minecraft mod apk ... Hunter Assassin MOD APK[1.43.1] Daimana palena ʻole. Hunter Assassin mod apk
Taas yksi mainoshuijaus lisää mainoshuijauksia varten. Pelistä on tulossa mainosten ympyräkärkiä.
nopea maksu ei hyvä
Minulla oli tämä peli jonkin aikaa, mutta lopulta poistin sen. mainoksia ei näy, jos sammutat WiFin (se on joka tapauksessa offline-peli...), joten en tiedä mistä ihmiset valittavat. Mutta peli on niin toistuvaa, että hetken kuluttua se on vain täsmälleen sama asia, ilman että vaikeusaste kasvaa ollenkaan.
Hyvä idea, mutta en valehtele. Pelasin tunnin vain ollakseni rehellinen. Tuon tunnin aikana minun on täytynyt katsoa 30 mainosta. Hieno konsepti, mutta tämä peli on täynnä mainoksia. Minun neuvoni on, kunnes heillä on parempi tapa sijoittaa mainoksia, on poistaa asennus ja pelata jotain muuta. Kyllästyin siihen ja pelasin vain GTA Onlinea, koska konsepti on vähän sama. Neuvoni kehittäjille on löytää tapa lisätä mainoksia, mutta ei jokaisen tason jälkeen, tai katsoa vain mainoksia pelikohteissa.
Njäh
Mage Hunter Assassin (2pts) Narn, Mage Hunter of Ios (3pts). Faction: epic Vyros - Guardians of the Gate Casters: 1/1. Points: 50/50
Jep
se on mukavaa ja joskus vaikeaa, mutta se on hyvä peli
se on mielenkiintoinen peli, hauska pelata, se pitää sinut kiireisenä
Olen ajatellut antaa 5 tähteä, mutta mainoksia on paljon
Hyvä peli👍👍
Erittäin erittäin mukava peli 👍 mutta miksi tulee niin paljon mainoksia
Car Driving School : Car Games Cabaran ivsn
Puhelin voi täyttyä mainoksilla – näin vältyt harmilta - Tivi
tapa moniin mainoksiin
Toiminta- ja seikkailuelokuvat | Netflix – viralliset sivut
Rakastan tätä peliä ja jos olet huolissasi mainoksista, sammuta vain wifisi, niin voit pitää hauskaa pelaamalla nyt...
Iha kiva
mainoksia ja roskapostia
Охотник-убийца Экшен kkn
MAINOKSET, VAIKKA MAKSAT EI MAINOKSISTA. Pidän tästä pelistä. Mutta vaikka maksaisit lisäyksen poistamisesta, saat silti jatkuvasti pelin sisäisiä mainoksia. Se on pirun ärsyttävää. Kehittäjät, LOPETA SE!!! Antaisin 5 tähteä, jos annat ilmaisen lahjan sen sijaan, että pakottaisin kuluttajan katsomaan mainosta saadaksesi sen. TOISESTI SE EI OLE LAHJA... Myös ehdotus: Anna pelaajille mahdollisuus nähdä koko näyttö.
Hienoa, mutta lisää pomo
Hyvä peli jatka samaan malliin, miksi annoin neljä tähteä, koska tasot ovat samat 🇬🇧👍💝💕
👌
Hyvä peli, erittäin helppo pelata, mutta mainosten määrä on uskomaton. Jokaisen tason jälkeen mainos. Jokaisen valikon käyttöliittymän jälkeen mainos. Antaisi sille 5 tähteä, mutta mainokset pettivät pelin.
Ihan jäätävä peli koskaan
Hyvä
RAKASTAN TÄTÄ PELIÄ. Vaihdoin uuteen puhelimeen ja menetin kaikki tietoni, mutta se ei haittaa. Mutta yhtäkkiä en voi katsoa mainoksia saadakseni lisää avaimia erityisten salamurhaajien saamiseksi. Vaikka valitsenkin noutaa avaimen, on tauko ja sitten siirryn keräämään. Ja valitettavasti kaipaan aina laatikkoa salamurhaajan kanssa. Helvetin turhauttavaa. Ole hyvä ja korjaa!!
erittäin hyvä tämä 3 vuotta, kun olen pelannut tätä
tämä on todella siistiä, en jää koskaan kiinni
Todella hyvä peli
peli on hyvä, mutta liikaa mainoksia
Hunter Assassin Aksiyon psxp
se on hauskaa helppoa ja joskus sinun täytyy ajatella
Koska lisää
Hieno peli, mutta paljon mainoksia
Jos oikein katsoin (sensor tower) niin, ios 60 k$ ja android 100 k$. ... Ruby Games on kehittänyt hittipelin Hunter Assassin, joka oli maailman kuudenneksi
Niin monta mainosta, etten tiedä, pitäisikö minun pelata peliä vai katsoa mainos 😑?
Hunter Assassin 2 mod apk (rajoittamaton raha) v1.020.04 - VIP APK
Hunter Assassin Online - Hunter Assassin Online on Toiminta Peli ...
on paras peli pidän siitä kovasti pidän siitä kovasti Olen varma, että lataat tämän pelin ja pelaat, olet erittäin iloinen nähdessäsi tämän pelin